MICRORELATS 2020

1. Hi pot prendre part l’alumnat de l’Institut Pere Barnils, amb un o diversos treballs escrits en llengua catalana, originals i que no hagin estat premiats en cap altre concurs.
  2. L’extensió de cada text no pot sobrepassar les 150 paraules.
  3. Es preveu concedir diferents premis, distribuïts en les categories següents: 1r i 2n d’ESO, 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicle formatiu.
  4. Els textos són de tema i tècnica lliures però és condició indispensable que hi aparegui el mot sonsònia” (*).
  5. Els textos han de ser escrits en ordinador i mecanografiats a doble espai, tipus de lletra Arial o Times New Roman, de cos 12.
  6. Els treballs han de dur pseudònim. El títol és opcional. S’han d’enviar per correu electrònic a l’adreça ipbsantjordi@gmail.com dins d’un doc adjunt, no en pdf. El correu electrònic s’ha d’acompanyar de les dades següents: Categoria / Pseudònim / Nom i cognoms de l’alumne/a / Curs i grup.
  7. S’acceptaran els textos enviats fins al divendres 3 d’abril.
  8. Un mateix alumne només podrà rebre un premi en cada modalitat.
  9. La publicació del veredicte i de lliurament de premis es farà el dia 23 d’abril, en un acte anunciat oportunament. Si el jurat ho considera oportú, pot modificar la distribució prevista o bé declarar desert algun dels premis.
  10. Les obres premiades quedaran en disposició de l’Institut Pere Barnils i podran ser penjades a la pàgina web del mateix centre.
(*)SONSÒNIA f
||1. Samfònia, instrument de buf que sonen els infants per jugar (Plana de Vic).||2. So monòton i insistent; cast. sonsonete. S’adorm amb la sonsònia de la cua d’una cançó, (J Pla).     EtimOLOGIA: de samfònia, amb la segona síl·laba alterada per repetició de la primera (son-son) per efectes imitatius.                                                                                                                                                                 .                               [ALCOVER-MOLL;  Diccionari Català-Valencià-Balear, 1962]