Sant Jordi 2024

Aquest Sant Jordi l’alumnat del centre s’ha traslladat al Casal Francesc Macià per celebrar un certamen literari en que s’han proclamat els guanyadors dels diferents concursos promoguts les últimes setmanes per diferents Departaments del centre.

En el cas del Departament de Llengua catalana i literatura s’ha fet entrega als millors “Microrelats” per cadascun dels nivells educatius. El Departament de Matemàtiques ha entregat els diplomes a les millors “Fotomates” també per nivells educatius. Pel que fa al Departament de Llengües estrangeres ha premiat les millors narracions en llengua anglesa. I, per últim, el Departament de Llengua castellana i literatura ha fet una lectura anònima dels fragments de les cartes de l’activitat de “La Celestina”.

El certamen ha donat inici amb un espectacle intimista, tendre i entranyable portat a terme per un grup d’alumnat de 4t i de 1r de Batxillerat amb la professora Mita Ramos i l’ajuda d’Assumpta Pujol, han posat en escena diferents poemes de Vicent Andrés Estellés en el centenari del seu naixement. Entre les entregues de premis hi ha hagut actuacions de diferents alumnes que hi han volgut participar aportant el seu art tot cantant, tocant música i ballant.

Ha estat una gran diada al Pere Barnils que tot el centre ha pogut gaudir, en podeu consultar les fotografies clicant aquí.