SETMANA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE (del 16 al 22 de setembre)

L’institut Font del Ferro, com els altres centres educatius de la població, i en coordinació amb l’àrea d’Educació de l’Ajuntament, celebrarà del 16 al 22 de setembre la “Setmana de la Mobilitat Sostenible”.

Els alumnes que hi vulguin participar només hauran de desplaçar-se al centre a peu o en bibicleta. Aquells que ho facin, podran passar pels punt de controls habilitats (marquesina al costat de l’Spar i cruïlla a l’alçada de la cabina telefònica) i segellar el carnet que hauran rebut dilluns mateix a la sortida del centre. Els alumnes amb el carnet segellat els quatre dies consecutius de la rebran un obsequi.

Animem a totes les famílies a participar d’aquesta iniciativa i ben especialment divendres 20, que celebrarem el dia sense cotxe.

L’educació medioambiental és cosa de tots!

Som escola verda!

VÍDEO INSTITUCIONAL