Jornada de portes obertes: Batxillerat

Us convidem el proper 17 d’abril a les 17:00h a la jornada de portes obertes per als estudis de Batxillerat on poder conèixer el nostre projecte educatiu i visitar les instal·lacions del centre.

Calendari de preinscripció curs 2024-2025

• Presentació de sol·licituds:  del 18 al 25 d’abril de 2024
  • Llista de puntuació provisional:  17 de maig de 2024

4a edició Jornades d’orientació educativa a Palafolls

A partir d’aquest proper 11 de març, Palafolls realitza la quarta edició de les Jornades d’Orientació Educativa, Forma’t.

Com en d’altres edicions, i gràcies a un treball transversal entre l’Ajuntament de Palafolls, la Diputació de Barcelona i l’Institut Font del Ferro, durant una setmana el municipi gaudirà d’un seguit de xerrades i tallers destinats als joves per a  l’orientació del seu futur, les famílies i la comunitat educativa.

Aquestes jornades són fruit d’haver recollit les necessitats de la comunitat educativa i els joves del nostre municipi, i considerem que marquen un precedent per donar impuls als joves i que aquests disposin de totes les eines per poder continuar avançant.

Carnestoltes 2024

Dia de festa i xerinola al Font del Ferro!!!
Divendres 9 de febrer es va celebrar el VIIIè Concurs de Disfresses a l’INS Font del Ferro.
Tot l’alumnat del centre va gaudir d’una gran festa amenitzada amb el concert del grup “Noise Boice” format per estudiants del nostre centre.
L’organització i planificació, també va ser a càrrec dels nostres estudiants. Muntatge i disseny de l’espai, so, presentadors. Els felicitem!
Ha estat un dia on l’alegria es va contagiar a tota la comunitat educativa, tot fomentant el sentiment de pertinença, el servei a la comunitat, la cohesió de grup, el respecte cap als altres.
Entre tots ho vam fer possible. Som FDF !!!

Jornada de Portes obertes ESO 2024-2025

DATES DE PREINSCRIPCIÓ, MATRÍCULA  I JORNADA DE PORTES OBERTES
Educació Secundària Obligatòria

Presentació de sol·licituds: del 8 al 20 de març de 2024.
Matrícula:  del 18 al 26 de juny de 2024.
La jornada de portes obertes de l’ESO d’aquest curs es realitzarà el dia 28 de febrer, de forma presencial amb cita prèvia. La jornada es durà a terme en grups i organitzats en dues franges horàries. Per tal de poder participar-hi, cal inscriure’s prèviament  a les sessions.

La Girona medieval

Els dies 24 i 25 de gener hem sortit amb els alumnes de segon d’ESO a fer una visita guiada per la ciutat de Girona.

La sortida estava enquadrada dins les activitats que estem treballant sobre l’època feudal. Així, primer hem fet una ruta per l’impressionant romànic de Sant Pere de Galligants, després hem visitat la nau gòtica de la catedral de Girona on hem pogut observar en el seu interior el famós tapís de la creació i finalment hem recorregut el call i el museu dels jueus.