XI Trobada alumnat Cultura Clàssica

El passat 12 d’abril, els alumnes de l’optativa de llatí de 4t d’ESO van assistir a la XI Trobada d’alumnes d’aquesta optativa a Gerunda, organitzada per l’ICE “Dolors Condom” de Cultura Clàssica de la UdG.
En aquesta trobada hi van participar uns 450 alumnes de 26 centres.
L’objectiu d’aquesta activitat és donar a conèixer les restes grecoromanes que tenim en el nostre entorn més proper.
Aquest any la trobada va començar amb l’acte de benvinguda a tot l’alumnat, després aquest va participar en diferents activitats en grup: una gimcana (anomenada Via Vrbis) i un espectacle teatral a partir de textos d’Ovidi i Llucià.
La jornada va finalitzar amb un acte de cloenda i el lliurament dels premis als grups guanyadors. Va ser una jornada lúdica i plena d’aprenentatges.