Visita a la Facultat de Medicina del l’Hospital Clínic: De Biomacro a Biomicro

El passat divendres 19 d’abril, els alumnes de 1r de Batxillerat que cursen les matèries de Biologia i Reptes de la Biologia i Geologia, van fer la visita a les Unitats d’Experimentació Animal, Microscòpia Òptica Avançada i Microscòpia Electrònica i Proteòmica, dels Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona, a les instal·lacions ubicades al Campus Medicina-Clínic de la UB.
Es tracta d’una activitat d’ESCOLAB en la que es treballa de la Biomacro a la Biomicro. Primerament ens van fer una xerrada on ens van explicar els protocols de com funciona l’experimentació amb animals i seguidament com funciona i gestiona els diferents tractament amb radioactivitat.
Vam poder visitar també els diferents microscopis electrònics que disposen i ens van explicar com es fa el tractament de les mostres per la posterior visualització d’aquestes.