Hem millorat el Diccionari!

Quatre alumnes de la matèria de Literatura Catalana de segon de batxillerat van adreçar fa uns dies una petició a diccionari.cat perquè corregís una definició, concretament la de la paraula “comareig”, “comaratge”, present a la novel·la Laura a la ciutat dels sants, de Miquel Llor.

Després de valorar-ho, els responsables del Diccionari han atès la petició. A partir d’ara, la definició de “comareig” ja no serà “Acció de comarejar, murmuració, xerradissa de dones”. N’han suprimit l’afegit “de dones”, tal com demanaven les nostres alumnes.

Heus aquí un exemple de situació d’aprenentatge en un context real, basat en un repte que s’ha resolt molt positivament. Una acció que contribueix a eliminar discriminacions per raó de gènere en l’àmbit acadèmic. Tot un èxit de quatre alumnes ben eixerides de l’institut Font del Ferro.