PARTICIPEM – FEMAR – Premios FP Transferencia del conocimiento

Els nostres alumnes brillen en la III edició dels Premis Transferència de Coneixement de la FP

Estem encantats d’informar que els nostres alumnes estan participant activament en la III edició dels Premis Transferència de Coneixement de la FP. Aquesta iniciativa destaca el talent i la innovació en àrees on la presència femenina és tradicionalment menor, aportant solucions sostenibles i fomentant la igualtat de gènere.

Per demostrar el nostre suport i reconeixement als esforços dels nostres estudiants, convidem a tota la comunitat educativa a visionar i compartir el vídeo de la seva participació. La visualització d’aquest vídeo no només augmentarà la visibilitat dels nostres talents emergents, sinó que també reforçarà el seu impacte en el concurs.

El vídeo es pot veure a través de l’enllaç proporcionat en la nostra plataforma digital, i esperem que tots us uniu en aquesta emocionant celebració del talent i la creativitat dels nostres estudiants.

Aneu a veure el vídeo ara i ajudeu-nos a fer ressò dels èxits dels nostres alumnes!