Setmana del 25 de Novembre de 2018

Durant la setmana del 25 de Novembre vam poder gaudir d’una programació especial que va incloure des de  la inauguració del RACÓ DE GÈNERE, actuacions musicals, lectura de manifest, pintada de mural, torneig de Korfball, entre d’altres…

Les diferents activitats van tenir molt bona rebuda i tota la comunitat educativa va participar activament de la programació i dels nous espais.

El mural es va omplir de cartolines liles amb diferents frases i aportacions de la gent que es va voler apropar durant les hores del pati a dir la seva.

La actuació musical que van fer uns alumnes de 3r de la ESO i Batxillerat amb els seus instruments de vent va ser multitudinària i va consolidar la idea de que s’han de fer més actes així.

A més a més el Dissabte 24 de Novembre es va organitzar el Micro Obert “DONA’t un escenari” al municipi des de les Regidories d’educació i Joventut de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs per donar visibilitat a les dones sobre els escenaris en el que van participar alumnes de l’institut, portant el Punt Lila i actuant.