Participació d’alumnat de l’institut a “DONA’t un escenari”

Dissabte 24 de Novembre es va organitzar el Micro Obert “DONA’t un escenari” al municipi des de les Regidories d’educació i Joventut de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs per donar visibilitat a les dones sobre els escenaris.

Alumnat de l’institut va participar d’aquest esdeveniment de dues formes: portant el Punt Lila i actuant. Les Amatistes que ja van cantar “Cant de Lluita” de Roba Estesa per la inauguració del Racó de gènere, ho tornaven a fer però aquesta vegada a sobre d’un escenari. Txus Molina, professora de l’institut, per la seva banda, es va encarregar de presentar i dinamitzar l’esdeveniment.

Una veritable experiència de participació al seu propi municipi i on traslladar tot allò treballat des de la comissió de coeducació al centre al teixit associatiu de Sant Adrià de Besòs. Molt bona feina noies!