Assegurança Escolar Obligatòria

L’assegurança escolar obligatòria protegeix els estudiants, des de 3r d’ESO mitjançant prestacions econòmiques, en cas d’accident escolar, malaltia o infortuni familiar.

Les activitats que es facin fora del centre educatiu estan cobertes per l’assegurança escolar obligatòria, sempre que aquestes activitats estiguin aprovades pel consell escolar i es facin dins de l’Estat espanyol.

En els desplaçaments a la Unió Europea cal tramitar la TSE (Targeta Sanitària Europea). Els desplaçaments a qualsevol altre país no comunitari, inclòs el Principat d’Andorra, no estan protegits per l’assegurança escolar.

En el moment de formalitzar la matrícula cal abonar 1,12 euros en concepte d’assegurança escolar obligatòria.

El centre disposa d’una farmaciola que permet atendre els vostres fills en cas que necessitin unes primeres cures. També disposa de telèfons bàsics de sanitat o emergències. En cas que el vostre fill o filla pateixi una lesió considerable, el centre educatiu es posarà en contacte amb vosaltres a través dels telèfons que els hàgiu facilitat.

Documents que han d’acompanyar a la sol·licitud de prestació:

• Document nacional d’identitat o llibre de família.
  • Si es tracta d’estrangers, passaport, carta d’identitat, permís o targeta de residència.
  • En el cas dels estudiants no universitaris, certificat del centre d’estudis on s’especifiqui el curs i l’especialitat que cursen, com també l’abonament de les quotes de l’assegurança escolar.