Taquilles

El centre disposa d’un servei de lloguer de guixetes (taquilles) per a l’alumnat, situades al vestíbul.

Per sol·licitar l’ús d’una taquilla cal omplir i lliurar el full de sol·licitud que trobarà a Consergeria i comprometre’s a respectar les condicions següents:

• L’ús està limitat a un curs escolar i, per tant, caldrà fer la sol·licitud cada curs que es vulgui utilitzar la taquilla.
  • Per obtenir la clau cal abonar la quantitat de 15€ anuals, dels quals, 10 € són en concepte de manteniment i cinc en concepte de dipòsit que els hi seran retornats a final de curs quan es torni la clau si la taquilla està en bones condicions.
  • S’han d’utilitzar a primera i última hora de matí o tarda i a l’inici o final de l’esbarjo i mai entre classes. L´ús de les taquilles no es considera causa justificada per arribar tard a l’aula.
  • Estan destinades exclusivament a guardar material escolar. No s’hi poden tenir objectes de valor de cap tipus ni substàncies inflamables o perilloses.
  • S’han de conservar netes, buidar a final de curs i retornar la clau a Cosergeria.
  • S’han de deixar ben tancades. El centre no es farà responsable de cap pèrdua o robatori deguts a una utilització incorrecta.
  • Per motius de seguretat, el centre podrà obrir-les en qualsevol moment per revisar el seu contingut.
  • Són d’ús personal i la persona és responsable de la custòdia de la clau.
  • L’intent d’obertura d’una taquilla per part d’altres alumnes serà considerat falta de disciplina greu.
  • En cas d’incompliment d’aquesta normativa, l’alumne/a perdrà el dret d’ús i no es reintegrarà la quota pagada.