D’acord amb la normativa d’aplicació, els centres públics d’Educació Secundària de Catalunya expediran els certificats d’equivalència del nivell de Català a l’alumnat que així ho sol·liciti i acompleixi les condicions establertes per la normativa d’aplicació.
Per tal de sol·licitar l’expedició del corresponent certificat, l’alumnat haurà d’adreçar-se al centre en horari de secretaria, i presentar la sol·licitud i la documentació que justifiqui el compliment de les condicions establertes legalment per tal de gaudir de la seva expedició.
Nota informativa: El termini d’expedició del Certificat, un cop lliurada la sol·licitud i tota la documentació justificativa a secretaria, serà de 15 dies.
- Fotocòpia DNI/NIE
- Llibre d’escolaritat o Historial acadèmic d’Educació Primària, d’ESO i Batxillerat
- Sol·licitud complimentada correctament
Normativa
S’estableixen a l’Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s’actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística, modificada per l’Ordre VCP/233/2010, de 12 d’abril (DOGC 5610, del 19).