First Lego League

Aquest any iniciem la First Lego League amb l’ajut de l’alumnat de l’optativa de 2n d’ESO.
L’alumnat que treballa amb el nou projecte “City Sharper” també han començat a assistir a l’hora del pati.

Ens engresca iniciar aquest nou any amb els nous @Trans4leaguer@s de l’Institut Manuel… Llegeix més»

Bloc eficiència energètica entrades fetes al curs 2019-20

Bloc d’eficiència energètica creat pels alumnes de l’optativa de Tecnologia de 4t ESO
Els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de Tecnologia han fet entrades al Bloc d’eficiència energètica de l’institut Manuel Vázquez Montalban. Tenim la sort de gaudir aquest curs d’un grup d’alumnes molt motivats… Llegeix més»

Participació de l’institut al Programa Famílies i Escola

Durant el mes de Maig el Programa Famílies i Escola de La Xarxa va venir al centre a gravar imatges i entrevistes pel capítol “Educar en la resolució de conflictes”.
Els va interessar el servei de mediació de l’institut i el projecte d’intervenció educativa i comunitària… Llegeix més»