Participació de l’alumnat de l’institut a la II Jornada Feminista de Sant Adrià de Besòs

Alumnat de l’institut va participar novament en un acte comunitari del municipi, aquest cop en la II Jornada Feminista de Sant Adrià de Besòs. Una jornada organitzada pel col·lectiu jove feminista del municipi L2iures, amb el suport de les Regidories d’Educació, Igualtat i Joventut de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs.

Aquesta vegada a més d’un grupet que s’ha encarregat de portar el Punt Lila i un altre que va realitzar actuacions, van participar de la taula rodona i van redactar i llegir conjuntament amb L2iures el manifest, un moment molt emotiu i potent que uneix a dues generacions molt properes que dintre de res començaran a treballar juntes colze a colze. Les Amatistes en aquesta ocasió van cantar “Reinas” de Suu, amb la col·laboració de tres companys de l’institut als vents.

Un exemple de participació al seu propi municipi i de reforç del teixit associatiu de Sant Adrià de Besòs. No deixarem de treballar i visibilitzar!