Lliurament de notes i recollida de material que va quedar al Centre

Benvolgudes famílies.

Avui hem enviat una comunicació especificant dia, hora i procediment a seguir per recollir els butlletins i el material que l’alumnat va deixar a l’aula.

Si no l’heu rebut, li podeu demanar a les tutores.

En resum podem detacar que:

• L’alumnat no podrà entrar al centre sense mascareta.
  • S’haurà de desinfectar les mans a l’entrada (i a la sortida).
  • Haurà de portar la declaració responsable signada per la família. L’alumne que no la porti degudament omplerta i signada NO podrà entrar al centre. A partir de dimecres 17 hi haurà còpies a consergeria per si teniu problemes d’impressió.
  • Cap alumne podrà accedir al centre fora de la franja horària assignada (i, per tant, no podrà recollir material ni el seu butlletí de notes).
  • Si l’alumne no ve a buscar les notes de forma presencial (no podrà recollir el material en cap altre moment i) enviarem el butlletí per correu electrònic.
  • Les famílies que vinguin a buscar les notes, perquè l’alumne NO pot venir, ho hauran de fer a l’hora de la sortida del seu curs i grup per la porta de darrere.
  • Cal respectar totes les normes de seguretat establertes en aquest document: portar mascareta, no tenir simptomatologia compatible amb el COVID-19 i no haver estat en contacte estret amb un cas confirmat o amb simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.
  • L’alumnat haurà de portar una bossa o motxilla per poder emportar-se tot el material propi que tingui encara a l’escola.
  • El material de les taquilles el recolliran a la sortida (quan surtin de l’aula i el professor els dirigeix cap a la porta de darrere.

Els dies establerts per a cada nivell són: