Compra i venta de llibres

Benvingudes famílies,

Us passem la informació referent a com s’ha de fer la comanda de llibres del curs vinent i com podeu retornar els llibres que els vostres fills i filles han utilitzat aquest curs. Els fitxers adjunts que teniu en aquest enllaç ( https://drive.google.com/drive/folders/1SKfxdzndzaiI_L_vQk7HePyMSxMXI2lf?usp=sharing ) són els següents:

• Full informatiu per a les famílies: sobre el Projecte de Reutilització de llibres de text i lectura que gestiona l’empresa Iddink.
  • Com fer la comanda de llibres: teniu els fitxers, en català i castellà, que us adjuntem amb la informació necessària per fer, aquesta comanda, a través d’internet.
  • Com retornar els llibres utilitzats aquest curs: teniu el fitxer “Devolució de llibres”. Heu de tenir en compte que la recollida NO es farà presencialment al centre. El dia 10 l’empresa que s’encarrega de la venda de llibres us va enviar un correu amb l’albarà dels llibres que es poden tornar i l’explicació de com fer-ho. En aquest correu s’explica com s’han de tornar els llibres. Rebreu un codi per poder anar a qualsevol oficina de Correus o de l’empresa GLS per poder fer la devolució gratuïtament. Si algun alumne es trobés sense l’albarà, pot descarregar-se’l des de la seva secció de la pàgina web Iddink.cat.
  • Llistat dels llibres que farem servir el curs vinent 2020-21, amb els preus de l’empresa actualitzats.

A més a més, el dia de lliurament presencial de les notes d’aquest curs, a cada alumne se li proporcionarà, en format paper, la informació per fer la nova comanda de llibres.

És evident que cada família pot adquirir els llibres on cregui convenient. Des del centre, us passem aquesta possibilitat per l’estalvi econòmic i per la comoditat que suposa.

Els alumnes de primer i segon d’ESO, malgrat la utilització del Chromebook, han d’adquirir els llibres d’exercicis d’anglès i de francès (només, aquells que facin francès el curs vinent). Aquests llibres d’exercicis es troben a la llista de llibres que adjuntem. Les llicències digitals que es faran servir en determinades assignatures es compraran a través de l’institut, directament amb les editorials (us informarem de com realitzar aquesta compra, quan comenci el curs escolar).

Atentament,

L’equip directiu