L’equip de mediació presenta el servei a l’alumnat de primer de la ESO

L’equip de mediació s’ha encarregat de dinamitzar sessions a les diferents aules de primer de la ESO per presentar el servei i introduir eines de prevenció i de resolució de conflictes a l’alumnat que ha entrat nou aquest curs, aquesta acció forma part del Pla d’Acollida que s’ha posat en marxa aquest curs com a prova pilot de forma conjunta amb la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs. D’aquesta manera coneixen el recurs per poder tenir-lo present i fer-ne ús quan el necessitin i li fiquen cara als mediadors i mediadores. És molt important que durant el seu primer any al centre puguin conèixer formes alternatives de  resolució i que siguin conscients de la feina que s’està fent en mediació i la aposta del centre per treballar la convivència.