Gravació de la peça guanyadora del Concurs Hip Hop per la Pau de l’ICIP

La setmana passada per fi vam poder anar a l’estudi de gravació de la Conga Music a enregistrar la cançó “Salgamos de esta celda”, la cançó guanyadora del Concurs Hip-hop per la Pau, creat per l’Institut Català Internacional per la Pau (ICIP). Tres alumnes del nostre institut van guanyar en aquesta edició el primer premi en la modalitat de centres educatius de Catalunya i el premi era l’enregistrament professional de la obra presentada.

Va ser molt emocionant poder gravar en un estudi de gravació professional i rebre l’assessorament del Guillem Galofré i el Pau Llonch. L’ICIP ens va voler acompanyar i la Sabina, coordinadora del projecte ens va venir a donar suport i van enregistrar un vídeo de tota la jornada de feina que podeu veure en el següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=B6QdV8TFOLQ

L’Hajar i la Lluna van ser les encarregades de donar vida a la cançó amb les seves veus i el seu talent musical i la Ouassima va aprofitar la experiència per aprendre trucs de gravació amb la càmera.

Nosaltres ja em escoltat la peça final i es increïble!!! No trigarem molt en compartir la cançó definitiva i el vídeo. Esteu atentes…promet!