Festa de cloenda del Projecte Rossinyol de la Fundació Servei Solidari

El passat Divendres 14 de Juny es va posar punt i final al Projecte Rossinyol amb una festa de cloenda. El Rossinyol és un projecte de Fundació Servei Solidari o consisteix en mentoria entre estudiantat universitari o de grau superior voluntari i noies i nois preadolescents, que es desenvolupa en l’àmbit del lleure i fora del centre educatiu. Vol contribuir a la millora dels itineraris formatius i professionals i al desenvolupament de les competències interculturals i les habilitats interpersonals.

Van començar el curs cinc parelles i han finalitzat el projecte tres. En cap cas el motiu de baixa del projecte han sigut les ganes de deixar de participar. Durant tot el curs escolar han anat fent trobades, en algunes ocasions en grup. Per exemple, dos dels alumnes participants han fet diverses quedades amb les seves persones mentores conjuntament.

Durant la festa de cloenda van poder compartir experiències amb parelles d’altres centres i tancar una etapa que si volen i tenen interès podran transformar en una nova relació fora dels marges del projecte.

El curs vinent seleccionarem noves parelles per tal que puguin gaudir d’una experiència que quan funciona i hi ha connexió, genera un reforç en la confiança i al autoestima, una millora de competències i habilitats i un a nova visió dels estudis i al vida.

SI algú confia en tu, volaràs més lluny!