Programa educatiu Vendée Globe 2020

Els alumnes de tercer d’ESO de l’Institut Manuel Vázquez Montalbán participa en el programa educatiu Vendée Globe 2020: seguiment d’una volta al món a vela organitzat pel Museu Marítim de Barcelona i la Fundació Navegació Oceànica Barcelona.

Dins del programa hi ha una activitat programada Mostra de pòsters Oceà Viu, Planeta Viu, a la qual durant aquest primer més hem treballat de manera transversal i globalitzada tot l’alumnat i el professorat de 3r d’ESO.

Hem treballat diferents objectius

• Investigar i documentar-se sobre la problemàtica dels plàstics en el medi marí.

• Despertar consciència i fomentar compromisos cap a la reducció del consum de plàstic.

• Utilitzar el llenguatge artístic per expressar i comunicar un missatge.

En total hi han participat 15 centres educatius i 826 alumnes, podeu veure tots els pòsters presentats aquí. Els pòsters del centre van del número 60 al 66.

Felicitem a tot l’alumnat de tercer d’ESO per la implicació i el treball dut a terme així com les ganes d’aprendre fent.

Si voleu seguir tots els esdeveniments ho podeu fer per Instagram a @lavoltalmonvg20.