10 d’Octubre- Dia mundial de la salut mental.

Inaugurem aquest blog amb una acció solidària de la mà dels alumnes de Psicologia de primer de batxillerat.
En representació de la comunitat educativa MVM, l’alumnat de primer de batxillerat va sumar-s’hi a la CADENA HUMANA per la SALUT MENTAL, reivindicant unes accions més justes vers a aquells que sol·liciten una major visibilitat.

Tot un seguit de drets van deixar plasmats a l’Arbre dels Desitjos, arrelat a la plaça de la Vila de Sant Adrià, reclamant tant la reacció empàtica cap a aquestes persones, com sol·licitant una major inversió en la investigació de les malalties mentals.

Aquesta acció ha permès a aquests alumnes entendre els entrebancs socials amb els quals es topen els afectats per aquest tipus de malalties, i per això reivindiquen que es canviïn els judicis cap a ells per una més gran comprensió i apropament.

Deixo aquesta cita perquè pensis tant en el seu significat com en la relació possible amb la notícia anunciada, i t’animis a compartir-ho amb la resta:
     «El deseo de un bien para otro, BENEVOLENCIA, BUENA VOLUNTAD, CARIDAD. Para el hombre en general, BONDAD»
                                                    HOBBES, Leviatán, I, 6