L’Ajuntament ens fa entrega de 28 ventiladors.

La regidoria d’Educació ha adquirit 315 ventiladors per un import de 8.000 euros que van destinats a les aules de Primària i Secundària.

La Brigada Municipal ha repartit aquesta setmana els 315 ventiladors de peu que la regidoria d’Educació es va comprometre a adquirir per mitigar les altres temperatures al centres educatius durant els mesos de més calor. Aquesta ajuda, que dona resposta a una petició de la Federació de Mares i Pares d’Alumnes de Montcada i Reixac (FAMPA), es va aprovar al Ple del mes de març i ha suposat una inversió de 8.000 euros. Els ventiladors, dos per a cada classe, aniran destinats a les aules de Primària i Secundària de les escoles El Turó, Elvira Cuyàs, Font Freda, Mitja Costa, Reixac, Ginesta, FEDAC Montcada; els instituts-escoles El Viver, Mas Rampinyo i La Salle; i els instituts La Ferreria, La Ribera i Montserrat Miró i Vila.

Nosaltres tenim els nostres! MOLTES GRÀCIES!