Preinscripció ESO 2024-2025 (del 8 al 20 de març de 2024)

ALUMNAT DE NOVA INCORPORACIÓ

(del 8  al 20 de març de 2024)

CODI DE CENTRE 08021788

⇒ACCÉS A LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

Oferta de places   (Publicat)

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA BAREMADA (17/04/2024)

⇒PUBLICACIÓ DE LES LLISTES RESOLTES LES RECLAMACIONS (25/4/2024)

NÚMERO DESEMPAT: 81801

PUBLICACIÓ LLISTA ORDENADA DEFINITIVA AMB INDICACIÓ DE NÚMERO D’ORDRE I_BAREM ORDENAT PER NÚMERO DE DESEMPAT (2/5/2024)

PUBLICACIÓ LLISTA D’ADMESOS: 10 DE JUNY DE 2024

Les famílies també podran accedir a la consulta individual, accedint a Consulta la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional, amb el DNI, NIE o passaport de la persona que va presentar la sol·licitud i el seu codi, a la web preinscripcio.gencat.cat.

Recordeu que, també, a partir d’avui es poden presentar reclamacions. Es pot fer des de la mateixa consulta individual o des de l’opció “Fes el seguiment de la teva sol·licitud” de la web preinscripcio.gencat.cat. A més, teniu a la vostra disposició aquest vídeo tutorial:

Període de reclamacions a la llista baremada: del 17 al 22 d’abril de 2024.

CALENDARI

CRITERIS DE BAREMACIÓ

Què necessito per fer la preinscripció?

Com es farà la preinscripció?

Hi ha dues opcions:

1. SOL·LICITUD ELECTRÒNICA (AMB CERTIFICAT DIGITAL)

Mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCat, etc. Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil, l’idCat Mòbil, us expliquem com:

Cal complir els requisits següents:

• Ser major de 16 anys
    • Disposar de DNI/NIE/Passaport/Doc identificador d’un país de la UE o targeta de residència comunitària.
    • Disposar d’adreça de correu electrònic i un telèfon mòbil a efectes d’identificació i contacte
    • Targeta sanitària per la teva identificació

Accediu a l’adreça https://idcatmobil.seu.cat/ i trobareu les instruccions pas a pas de com fer-ho.

Per utilitzar l’idCAT Mòbil només cal introduir el número de document d’identitat i el número de telèfon mòbil en el web on calgui identificar-se electrònicament per fer un tràmit. Tot seguit es rep un missatge al telèfon, que conté una clau d’accés per introduir-la en el web. En aquest cas, al tràmit de sol·licitud de preinscripció.

Una vegada identificats, caldrà entrar el número d’identificació de l’alumne/a a RALC que us proporcionarà l’escola on està matriculat per poder recuperar les seves dades personals i acadèmiques, omplir les preferències i enviar la sol·licitud. En la majoria de casos no caldrà fer res més ni adjuntar cap mena de documentació, donat que s’haurà fet l’intercanvi de validació de les vostres dades amb totes les administracions implicades.

2. SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC (SENSE CERTIFICAT DIGITAL)

Caldrà identificar l’alumne/a amb el seu núm. d’Identificació d’alumne i omplir el formulari, en enviar-ho es farà l’intercanvi de dades amb les administracions implicades i adjuntar escanejada o fotografiada la documentació d’identificació i filiació (DNI, llibre de família, etc), juntament amb la que al·legueu a efectes de barems i que no s’hagi pogut validar.

En cap cas s’ha d’enviar la documentació a l’Institut.

ENLLAÇOS DE CENTRE NECESSARIS PER A LA PREINSCRIPCIÓ:

1. Enllac al ⇒web del departament per obtenir el número d’identificació d’alumne (RALC).

2. Calendari preinscripció ESO

3. Barem preinscripció

4. Identificació de la zona d’escolarització preferent: Consulta per carrers: servei de l’Ajuntament de Montcada i Reixac).

5. Documentació necessària en cas d’al·legar circumstàncies personals contemplades en normativa (cal tenir que comptes que hi ha tràmits que es validen mitjançant consultes interadministratives en el moment de fer la sol·licitud de preinscripció).
  • DNI o NIE de l’alumne (obligatori en el cas de majors de 14 anys) i del pare, la mare o dels tutors legals.
  • Certificat de convivència, on constin tots els membres de la unitat familiar, en el cas que l’adreça del DNI/NIE no sigui l’actual.
  • Llibre de família, o partida de naixement, en el cas de no tenir-ne.
  • Contracte laboral o certificat emès per l’empresa, pel que fa a efectes de proximitat al centre, es vulgui tenir present el lloc de treball dintre de la zona d’influència.
  • Certificació de la condició assegurant que la unitat familiar és beneficiària de l’ajut de la renda garantida de ciutadania.
  • Certificat de disminució (igual o superior al 33%) de l’alumne/a, germà/germana, pare/mare o pensionistes de la Seg. Social que tenen reconeguda una incapacitat permanent de grau total, absoluta o gran invalidesa i els de les classes passives que tenen reconeguda una pensió de jubilació per incapacitat permanent per al servei.
  • Carnet de família nombrosa o monoparental vigent, si s’al·lega aquesta condició.
  • Resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
  • Sentència judicial de qualsevol ordre jurisdiccional, l’ordre de protecció vigent, o l’informe dels serveis socials o el certificat que acredita la condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme que emet la Subdirecció General de Apoyo a Víctimes del Terrorisme del Ministeri de l’Interior.

IMPORTANT!

Totes les publicacions es faran al web del centre, no s’ha de venir al centre a consultar-les.

– Publicació de les llistes baremades provisionals: 17 d’abril de 2024.

– Reclamacions: del 17 al 22 d’abril de 2024.

– Publicació de la llista d’ admesos i, si s’escau, de la llista d’espera: 10 de juny de 2024.

MATRÍCULA DELS ALUMNES ADMESOS:

Matrícula 1r d’ESO: del 18 al 26 de juny de 2024.

⇒Preinscripció. gencat.cat

(ENLLAÇ A LA PÀGINA OFICIAL DE PREINSCRIPCIÓ)