Aula d’acollida

CURS 2023-2024

Dia internacional de les llengües maternes (21/02/2024)

CURS 2021-2022

Dia internacional de les llengües maternes

Avui (21/02/2022) dia internacional de les llengües maternes, hem anat al Casal Cívic de Montcada on l’alumnat de l’aula d’acollida del nostre centre, ha parlat de la seva llengua materna i ha exposat les seves frases fetes. Ha estat una activitat enriquidora tant pel nostre alumnat com pels usuaris del casal, que també van exposar les seves frases fetes.

Fallat el concurs d’il·lustracions de frases fetes:

Guanyador del concurs d’il·lustracions de frases fetes convocat pel Departament d’Educació de la Generalitat en el marc del Pla Educatiu d’Entorn amb el suport de l’Ajuntament i el Servei Local de Català amb motiu del Dia Internacional de la Llengua Materna, que es commemora el 21 de febrer.

Taller de Nadal:

El passat dimecres 1 de desembre de 2021, va tenir lloc el taller de Nadal al Casal Cívic de Montcada i Reixac, on l’alumnat de l’aula d’acollida va dissenyar i crear objectes de decoració nadalenca alhora que els usuaris del Casal  van compartir vivències personals i tradicions catalanes amb l’alumnat.

Aquí teniu les fotografies de l’activitat:

CURS 2019-2020

DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGüES MATERNES

Per commemorar el Dia Internacional de la Llengua Materna, primer vam inundar el nostre vestíbul amb paraules en les llengües dels nostres alumnes (a més a més dels cartells que va enviar l’Ajuntament de Montcada i Reixac). També van anar tots els alumnes d’aula d’acollida a explicar què és el dia de les llengües maternes, i cada alumne va explicar quines llengües es parlen als seus països, quines han desaparegut i moltes coses més relacionades amb les seves llengües maternes.

Al final vam preguntar a la gent del casal cívic quines llengües coneixen i si coneixen paraules que ja no s’utilitzen. Va ser una experiència molt enriquidora per les dues bandes. Van participar molt i van sortir una pila de paraules que s’utilitzen a altres parts d’Espanya, dialectes… Tots vam aprendre.

Aquí teniu un enllaç a la fotografies que hem penjat a la nostra web