Preinscripció Batxillerat 2024-2025 (del 18 al 25 d’abril de 2024)

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

CURS 2024/2025

(alumnat de nova incorporació al centre)

del 18 al 25  d’abril de 2024

⇒Enllaç oficial amb tota la informació necessària

⇒PUBLICACIÓ DE L’OFERTA

⇒ Anar a la preinscripció

Enllac al ⇒web del departament per obtenir el número d’identificació d’alumne (RALC).

⇒ Informació de centre

Calendari preinscripció BATXILLERAT

⇒ Barem preinscripció

Identificació de la zona d’escolarització preferent: Consulta per carrers: servei de l’Ajuntament de Montcada i Reixac).

1. Documentació necessària en cas d’al·legar circumstàncies personals contemplades en normativa (cal tenir en compte que hi ha tràmits que es validen mitjançant consultes interadministratives en el moment de fer la sol·licitud de preinscripció).
  • DNI o NIE de l’alumne (obligatori en el cas de majors de 14 anys) i del pare, la mare o dels tutors legals.
  • Certificat de convivència, on constin tots els membres de la unitat familiar, en el cas que l’adreça del DNI/NIE no sigui l’actual.
  • Llibre de família, o partida de naixement, en el cas de no tenir-ne.
  • Contracte laboral o certificat emès per l’empresa, quant a efectes de proximitat al centre, es vulgui tenir present el lloc de treball dintre de la zona d’influència.
  • Certificació de la condició assegurant que la unitat familiar és beneficiària de l’ajut de la renda garantida de ciutadania.
  • Certificat de disminució (igual o superior al 33%) de l’alumne/a, germà/germana, pare/mare o pensionistes de la Seg. Social que tenen reconeguda una incapacitat permanent de grau total, absoluta o gran invalidesa i els de les classes passives que tenen reconeguda una pensió de jubilació per incapacitat permanent per al servei.
  • Carnet de família nombrosa o monoparental vigent, si s’al·lega aquesta condició.
  • Resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
  • Sentència judicial de qualsevol ordre jurisdiccional, l’ordre de protecció vigent, o l’informe dels serveis socials o el certificat que acredita la condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme que emet la Subdirecció General de Apoyo a Víctimas del Terrorisme del Ministeri de l’Interior.

IMPORTANT!

Totes les publicacions es faran al web del centre, no s’ha de venir al centre a consultar-les.

– Publicació de les llistes baremades provisionals: 17 de maig de 2024.

– Reclamacions: del 17 al 23 de maig de 2024.

– Publicació de la llista d’admesos i, si s’escau, de la llista d’espera: 20 de juny de 2024.

MATRÍCULA DELS ALUMNES ADMESOS: del 21 de juny a l’1 de juliol de 2024.