La UB MiR inicia el projecte inclusiu en col·laboració amb la Fundació Adimir

Novetat: Enllaç notícia publicada a La Veu
Prop d’una desena de nens i nenes d’entre 5 i 10 anys entrenen tots els dilluns, de 18.30 a 19.30h, a la pista de la Zona Esportiva Centre, sota les ordres de dues entrenadores de la UB MiR i els professionals d’Adimir. Com a novetat, el projecte compta enguany amb la participació d’alumnes de l’INS Montserrat Miró que estan fent el servei comunitari, inclós en el currículum escolar.
Ibáñez ha posat en valor la col·laboració dels voluntaris de l’institut, que han rebut una formació específica per tractar infants de l’espectre autista. “Ens agrada treballar en xarxa amb altres entitats de la ciutat perquè és una manera d’implicar el teixit associatiu en la nostra fundació i donar-nos a conèixer”, ha manifestat Ibáñez.
Les entrenadores del nou grup, Laia Jiménez i Ana Parra, s’han mostrat molt il·lusionades. “Quan ens van proposar entrenar l’equip inclusiu, vam acceptar de seguida. El que més m’omple és veure les seves cares de felicitat a la pista”, assegura Ana. Per a Laia, aquest projecte és molt enriquidor: “M’ha canviat completament la imatge que tenia dels infants amb trastorn autista. Són nens com qualsevol altre que volen jugar i passar-s’ho bé”.