Exposició Parc de la Serradada de Marina

El passat 10 de novembre vam rebre a l’institut l’exposició itinerant ” Parc de la Serralada de Marina” del Parc de Serralada de Marina de la Xarxa de parcs de la Diputació de Barcelona. Els nostres alumnes han pogut conèixer el medi natural que els envolta a través dels 10 panells i els elements interactius que disposa la exposició.
Els nostres alumnes de 1r d’ESO van realitzar a finals d’octubre una activitat de cohesió grupal al parc de la serralada de Marina, ara amb l’exposició a l’institut han pogut aprofundir en el coneixement del paisatge, la historia, la fauna i la vegetació i treballar el sentiment de protecció vers el patrimoni històric i natural.
L’exposició estarà amb nosaltres fins el proper dia 1 de desembre.