CURS HABILITATS D’APRENENTATGE

Des de l’AMPA us volem oferir el curs «Habilitats per l’aprenentatge» impartit per l’empresa Dinàmics a l’alumnat del nostre Centre i que va destinat als alumnes de primer, segon i tercer d’ESO. Aquest curs té com a objectiu que els alumnes es nodreixin d’habilitats per aprendre a gestionar les seves emocions enfront situacions inesperades, aprendre a cooperar en equip, a exposar davant de públic o organitzar-se el temps de manera eficaç.

El curs es portarà a terme en un grup reduït per tal que l’alumnat conegui les tècniques bàsiques de la comunicació oral; identifiqui i diferenciï les diferents tècniques d’estudi per al bon aprenentatge i millori en la cooperació del treball en equip (podeu consultar tota la informació en el document adjunt). Si bé no pretén donar «fórmules màgiques» a les dificultats que presenten els nostres alumnes en els aspectes assenyalats, sí que intenta ajudar-les en el seu dia a dia per afrontar millor i amb més seguretat els reptes als quals s’enfronten.

El curs té una duració total de 4 hores repartits en dos dies (27 i 29 de febrer) en horari de 15:30 a 17:30. Lloc: INS Montserrat Miró i Vilà.

El curs està subvencionat per als socis de l’AMPA i té un preu de 18 euros. Per les famílies que no siguin sòcies el cost és de 35 euros (el seu preu real)

Si esteu interessats/des caldrà fer una preinscripció enviant un correu a ampam.miro@gmail.com indicant el nom i cognoms de l’alumne/a, data de naixement, DNI, correu electrònic, curs i grup; posant com a concepte de l’email «curs d’habilitats d’aprenentatge» abans del 14 de febrer. Un cop feta la preinscripció se us obrirà el pagament en l’aplicatiu TPV per completar la inscripció (data màxima 18 de febrer) El nombre mínim d’inscrits és de dotze alumnes, mentre que el màxim és de quinze. En cas de no arribar al mínim el curs no es podrà impartir. Per contra, si se supera el màxim la selecció es farà per ordre d’inscripció.

L’alumnat participant en el curs haurà de portar l’estoig i una llibreta. Aquells alumnes que ho desitgin poden portar menjar de casa per poder dinar a l’Institut abans del curs.

Esperem que la proposta sigui del vostre interès. Salutacions cordials

AMPA Montserrat Miró

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *