Prohibició de VMP a l’Institut!

En les darreres setmanes hem detectat un augment dels VMP (vehicles de mobilitat personal, concretament, patinets elèctrics), que els alumnes introdueixen i guarden dins de les aules fins al final de la jornada. Tenint en compte que aquest tipus de vehicles són classificats per les autoritats competents, com a vehicles de motor, us informem que no podem assumir tenir-los dins de les aules ni dins de les nostres instal·lacions.

És per això que a partir del dilluns 8 de novembre, queda totalment prohibit l’entrada dels patinets elèctrics al recinte del centre tant en horari lectiu com en horari d’extraescolars.

Queden exclosos d’aquesta prohibició els patinets ordinaris i les bicicletes, ja que no són considerats vehicles de motor i caldrà deixar-los a l’aparcament habilitat al pati, però en cap cas ens en farem responsables de possibles sostraccions o agressions.