Consulta famílies 3r i 4t d’ESO

Benvolgudes famílies,

Donada la demanda dels alumnes i la voluntat del departament d’Educació física, volíem valorar la possibilitat de recuperar l’activitat d’esquí.
Per això necessitem saber amb la màxima certesa si l’alumnat podria anar-hi. Per poder organitzar-ho caldria aconseguir una afluència del 60%.
La data provisional establerta seria el divendres 11 de febrer del 2022. Serà una activitat d’un dia. Sortiríem al matí i tornaríem a la tarda-nit.
El cost variaria en funció del nombre d’alumnes, però oscil·laria entre 70-85€.
El preu inclou: autocar + 5 hores de monitor + lloguer del material d’esquí.

Agrairíem que respongueu l’enquesta com més aviat millor, amb un compromís d’assistència i pagament en el cas que els/les vostres/as fills/es la vulguin fer.
Data límit de resposta: divendres 12 de novembre del 2021

Un cop tinguem les respostes es decidirà la realització de la sortida i us ho comunicarem. El pagament s’hauria d’efectuar abans del 8 de gener del 2022.

Gràcies per tot,

Departament Educació Física