Els alumnes de Literatura catalana de segon de batxillerat us dediquen aquesta felicitació de Nadal a partir de versos de Josep Carner.

Nadal solidari a l’Institut Montsacopa

Un any més, la solidaritat s’ha fet present a l’Institut Montsacopa.

Entre moltes de les activitats realitzades amb motiu de la celebració del Nadal, del 10 al 20 de desembre els alumnes i professors del centre hem fet la ja tradicional panera per a Càritas aportant un quilo d’aliment bàsic.

A la fotografia i sota l’arbre dels desitjos es pot veure la panera per a Càritas, acte solidari i molt entranyable per a tots nosaltres.

Primera marató solidària de contes, a favor de la marató de TV3.

Les alumnes de CFGS d’Educació Infantil el Dijous 13 de Desembre faran una narració de 14 contes durant dues hores a la Sala El Torín.

L’hora d’inici és a les 17.45 i cada 15 minuts es narraran els contes simultàniament.

L’entrada és gratuïta, però hi haurà una urna en la qual els assistents podran fer els seus donatius.

Tots els diners recaptats es destinaran a la Marató de TV3.

Dream Big Challenge

“Com milloraries la integració i la dinamització de la societat en la qual vius?”. “Com reformularies el sistema educatiu?”. “Com controlaries l’abús actual que tots fem de les telecomunicacions i les xarxes socials?”.
Aquests són els reptes que els alumnes de primer de batxillerat de l’institut… Llegeix més»

Sortida ecologia forestal

El passat 7 de novembre de 2018 els alumnes de segon de batxillerat científic ens vam posar les botes de muntanya, trencant amb la monotonia del dia a dia. Vam fer una excursió al volcà veí per estudiar la vegetació i fauna de l’entorn.
Tot i… Llegeix més»

Sortida a Montpellier

El passat divendres 16 de novembre els alumnes de francès de 3r i 4t d’ESO vam visitar Montpellier.
A la ciutat occitana vam realitzar una « visite guidée » molt interessant: vam veure la casa on va néixer el rei Jaume I, l’arc de Triomphe i… Llegeix més»