Participem al programa STUDIA

3e68994b-48ad-4076-9e80-c986c4b39c7b_b

Els dies 13, 14 i 15 d’abril, quinze alumnes de 1r de batxillerat han realitzat  una estada de tres dies a les diferents Facultats i Escoles de la Universitat de Girona o centres adscrits a la mateixa universitat.

Es tracta de tenir un primer contacte amb els graus que aquests alumnes poden fer en el futur. Per això assisteixen com a oients a algunes classes representatives dels estudis que s’hi ofereixen, seleccionades per les Facultats, Escoles i Centres adscrits de la UdG. L’Ampa de l’Institut ha col.laborat amb l’activitat.

Us adjuntem un enllaç amb  més informació del tema:

Programa Studia