Autorització per al procediment de gestió de casos i contactes de la COVID-19 als centres educatius

Carta per a les famíliesAltres recomanacions.

Línies i normativa del Transport Escolar

2020 – 2021

Curs 2020 – 2021

Llistat de les matèries optatives de 4t d’ESO

Benvolgudes famílies de l’alumnat de 3r d’ESO,

Com cada any, aquest mes de maig l’alumnat de 3 ESO completa la sol·licitud d’itineraris i matèries optatives pel proper curs a 4 ESO. Donades les circumstàncies, la sol·licitud no es pot fer de forma presencial, i per tant es realitzarà de forma telemàtica: farem arribar als vostres fills i filles un formulari amb la sol·licitud de tria d’optatives per 4rt d’ESO.
Tot l’alumnat ha participat en una xerrada orientativa sobre les matèries optatives i el 4t curs en general i us compartim la presentació que hem utlilitzat per aquesta orientació. Us animem a que en parleu amb ells/es i els acompanyeu en el procés de presa de decisions que tot just comença i que hauran d’anar definint en els propers cursos.
Val a dir que aquesta tria no és vinculant per l’organització del curs vinent però sí que mirarem de tenir-la en compte i respectar-la en la mesura del possible.
Restem a la vostra disposició.

Orientació acadèmica des de casa!!

Per anar-hi pensant…

Us presentem el web FP Baix Empordà, es un espai web que unifica tota la oferta educativa en Cicles de Formació Professional de Grau Mitjà i Superior del Baix Empordà. Una iniciativa dels instituts d’FP de la comarca i on a més de la nostra oferta a Torroella de Montgrí, hi ha la dels centre de La Bisbal, Palafrugell, Palamós, i Sant Feliu de Guíxols.Aquí trobaràs informació sobre què estudiar, on fer-ho, com accedir als cicles, sortides professionals… I si no trobes el que busques, contacta’ns.