Erasmus+: FIRST ERASMUS + OFFICIAL MEETING: “THE RIVERS”

25 th November 2020

FIRST ERASMUS + OFFICIAL MEETING: “THE RIVERS”

It will be the first time we meet all together! We are so excited to start our first Erasmus+.

The local coordinators of the project will show the partners of the project a brief presentation of the city, school, and river. It will be important also the participation of our students.

See you next Wednesday at 15h.

Erasmus+: LOGO COMPETITION

We are looking for our Project logo!!! Two logos have been selected from Institut Montgrí, although all of them are great! Here are the logos and the designers! Congratulations!

Next step….EUROPE! The logo competition is going on in the other countries, Portugal, Italy, Romania, Greece and Slovaquia. Looking forward to know the final winner! We’ll let you know!

….and the winner is…

Congratulations to the Romanian team!!!!

​​​​​Ajornament d’un any de la convocatòria d’eleccions per a la renovació dels consells escolars​

Durant el mes de novembre dels anys parells es duen a terme en els centres educatius les eleccions per a la renovació dels consells escolars, acció que comporta l’accés de moltes persones de la comunitat educativa als recintes dels centres educatius. Enguany el Departament d’Educació, atesa la situació de la pandèmia a Catalunya, ha pres la resolució d’ajornar per un any la convocatòria d’eleccions per a la renovació parcial dels consells escolars, a fi de minimitzar el risc de contagi entre la població i preservar l’escola com un entorn segur. Així, els i les representants dels diferents sectors que havien de ser objecte de renovació, se’ls prorrogarà el mandat fins a la celebració de les eleccions.

Projecte Europeu Erasmus+ per aquest curs 2020 – 2021

Des d’aquest curs, Setembre del 2020 l’Institut Montgrí forma part dels projectes bianuals dins el Programa Erasmus + de la Unió Europea. L’Erasmus+ es centra en l’aprenentatge formal i informal més enllà de les fronteres de la UE amb una clara vocació d’internacionalització, obrint-se a tercers països amb l’objectiu de millorar les capacitats educatives i formadores de les persones (estudiants, professorat i altres professionals de l’educació). El procés de treball del projecte serà molt enriquidor tant per al professorat com per a l’alumnat, que es mostren oberts i motivats davant la possibilitat d’aplicar els seus coneixements i les seves habilitats a l’hora de plantejar i resoldre qüestions que els toquen de molt a prop. Per posar en context el nostre projecte dins el Programa Erasmus +, al llarg del seu desenvolupament, alumnes i professors compartiran les seves experiències en diverses ocasions (i sempre que sigui possible amb la nova situació de pandèmia!) amb els membres participants dels altres països. Els grups d’alumnes viatgers seran els encarregats de transmetre el que  es farà a les nostres aules i traslladar, a la resta d’alumnes, tot el que aprendran i compartiran durant els dies de les trobades. Us animem a totes i a tots a participar de manera activa en aquest nou projecte!!!!!  Coordinació de Projectes de mobilitat.