Sortida de l’alumnat de 1r de BATX a Barcelona.

Fan diverses visites a la ciutat segons la seva modalitat acadèmica.

Per Miriam Baso, Aziza Asrih, Carla Dalmàs, Marina Grecu, Natàlia Romero i Lina Vilamitjana.

El dimecres 19 de desembre tots els alumnes de primer de batxillerat i els de llatí de segon vam anar a passar el dia a Barcelona. Al matí ens vam dividir per modalitats, els del batxillerat científic i tecnològic vam visitar el Cosmocaixa acompanyats per les professores Anna Pujol i Carmen Blasco. Mentrestant els alumnes de llatí vam fer la ruta per la Barcelona romana, Bàrcino, amb les professores Olga Balaguer i Lina Vilamitjana i finalment els alumnes del batxillerat social vam anar al museu  d’Història de Catalunya acompanyats per Teresa Ràmia i Alex Sanchís. En acabar les activitats ens vam reunir a la plaça Catalunya per dinar i tenir una estona lliure. A les 19h teníem les entrades reservades per veure l’obra “Troia, una veritable Odissea” al Teatre Nacional de Catalunya. Aquest és un espectacle teatral en el que els actors canten a capella, sense instrumentació. És apte per a tots els públics i està inspirat en la Ilíada i l’Odissea d’ Homer .Aquest espectacle és un conjunt d’episodis  que va des de l’origen de la guerra de Troia  fins l’arribada de l’heroi Odisseu a Itaca. En general tots els alumnes i professors vam gaudir molt d’aquest espectacle i vam passar un dia fantàstic a Barcelona.

Informació sobre l’Aula d’Estudi i Treball Juvenil.

Us fem arribar aquesta informació sobre l’aula d’estudi i treball juvenil que s’ha creat des de l’àrea de Dinamització Juvenil de l’ajuntament de Torroella de Montgrí i l’Estartit.

Aquesta aula s’obrirà al Museu de la Mediterrània durant els caps de setmana i festius. Aquestes vacances de Nadal en concret s’obrirà els dies 27, 28, 29 i 30 de desembre de 2018 i els dies 2, 3 i 4 de gener de 2019. És un espai pensat per a joves d’entre 16 i 30 anys, amb accés gratuït i amb un horari d’obertura igual que el del museu.

Si us cal més informació la podeu trobar a:  puntklau@torroella-estartit.cat

Simulacre 2018, fet!

Aquest matí de dimarts 18 de desembre de 2018 hem fet el simulacre d’evacuació de l’edifici. Amb menys de dos minuts hem buidat l’edifici amb molta calma i concentrant-nos al punt de trobada.
És prescriptiu que els centres educatius fem un simulacre d’evacuació… Llegeix més»

Ja tenim els resultats de les eleccions a Consell Escolar 2018.

Una vegada tancades les eleccions a consell escolar del 2018, us informem que les persones que passaran a ocupar lloc al Consell Escolar de l’Institut Montgrí son:

Pel sector famílies, la Sra. Montserrat de las Cuevas i García.

Pel sector alumnat: la Clàudia Rostey i Cristau i l’Ismael El Haddoui.

Pel sector professorat, la Sra. Glòria Boada i Marsal, la Sra. Mercè Font i Pi, la Sra. Marta Geli i Cané, el Sr. Joan Lloret i Pujol, la Sra. Sagrari Martorell i Cubero i el Sr. Joan Carles Sentís i Antolín.

A tots i totes l’enhorabona !