Nota informativa: Educació Secundària Obligatòria 2021/2022.
Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 30/04/2021

Oferta de places que fa l’Institut Montgrí dels ensenyaments postobligatoris pel curs 2021 – 2022

Carta per a les famíliesAltres recomanacions.

Llibre de receptes creat per l’alumnat de 4t d’ESO

Som l’alumnat de 4t CD de l’optativa d’informàtica. Avui hem presentat el llibre de receptes de cuina que hem creat entre tots/es. Cada un/a de nosaltres va fer una recepta diferent a casa, vam fer fotos i vam escriure el procediment. Vam unir totes les receptes de diferents països per crear el llibre. Un cop hem tingut el llibre, hem preparat la presentació (enviant invitacions fetes amb Canva), fent un vídeo animat amb Powtoon, un anunci de ràdio amb Audacity i una presentació de continguts interactius amb Genially, la qual us l’adjuntem en aquest enllaç: https://view.genial.ly/6089166806d0e40d32c2ae9a/interactive-content-menu-del-dia on trobareu les receptes clicant a cada nom de plat.  Estem molt contents/es del treball cooperatiu que hem fet i desitgem que cuineu les receptes i en gaudiu.

Xa edició del Fòrum de Treballs de Recerca.

Els centres de secundària que impartim batxillerat a la comarca del Baix Empordà, el dia 6 de maig de 2021 presentarem el 10è Fòrum de Treballs de Recerca de Batxillerat del Baix Empordà. Aquest any es farà de manera virtual a través del web que hem creat, en aquest hi podreu trobar els 11 millors projectes de la nostra comarca. De cada un podreu llegir el resum, trobareu la fotografia de l’autor i podreu visualitzar en un vídeo de set minuts, una presentació més àmplia del projecte, realitzada pel propi estudiant. El Fòrum pretén ser una mostra seleccionada d’algunes de les investigacions i treballs de recerca elaborats pels estudiants de la nostra comarca. Una mostra dels futurs investigadors i emprenedors que creixen a casa nostra. Tot això sempre amb la idea que aquest fòrum serveixi d’al·licient i exemple per esperonar l’excel·lència de l’alumnat del Baix Empordà.