Els watsaps dels pares posen en alerta les escoles

Us proposem la lectura d’aquest article del diari “La Vanguardia” del passat 23 de març sobre l’ús que fan les famílies del whatsapp:

Els whatsapp dels pares posen en alerta les escoles

whatsapp-4inEls professors temen que fer-ne mal ús provoqui conflictes amb les famílies. Si es fa servir bé, facilita el contacte i la transmissió d’informació ràpida.  Cada classe té un grup de progenitors que es comuniquen pel mòbil. Augmenta la demanda de formació sobre xarxes socials en les ampa. Les crítiques sobre l’escola es poden magnificar i crear malentesos. Les famílies corren el risc d’exercir de secretàries dels fills (cliqueu sobre la imatge).

Un segon article sobre el tema l’hem trobat al diari Ara al seu supelement “Criatures” del dissabte 18 d’abril de 2015:

WhatsApp de pares, Noves maneres de contactar.