Ens quedem a casa i seguim avançant!

Plantem cara al coronavirus! Acabem de començar  la segona setmana de confinament a casa i encara no sabem les que ens queden. L’institut Montgrí com tothom, ha hagut d’apartar-se a una situació que mai havíem imaginat podia passar. Seguint la voluntat de tot el professorat i les instruccions del Departament d’Educació, des de la setmana passada, els vostres fills i filles van rebent missatges més o menys sovintejats del seu professorat: amb deures, comentaris, vídeos, missatges, tutorials, etc. Tenen els seus tutors i tutores al correu electrònic per qualsevol dubte o aclariment. Hem de tenir present que no estem de vacances. Tot l’alumnat ESO, Batxillerat i Cicles Formatius han de seguir treballant, i si els és possible mantenint una rutina diària de feina i descans. D’aquesta manera aquest període de confinament ens passarà més ràpid. Si teniu qualsevol dubte o pregunta no dubteu en posar-vos en contacte amb l’institut. Tenim molts temes oberts dels que ara no tenim resposta: la preocupació de les famílies de 6è de primària per fer la preinscripció a ESO i després les de BATX i CF, com serà l’acabament del curs per l’alumnat a ESO, a CF i sobretot a 2n de batxillerat, les proves d’admissió a la universitat quan i com seran i tantes altres coses de les que ara no tenim cap instrucció. Quan les tinguem us les farem arribar.  Evitem el rumor  i les notícies, siguin importants o no, us arribaran pels canals oficials.