Projecció de la pel.lícula “Camí a l’escola” pel dia de Sant Jordi

D’entre les activitats d’aquest Sant Jordi 2015 ens cal destacar la projecció al cinema Montgrí de la pel.lícula “Camí a l’escola” del director Pascal Plisson per a al’alumnat d’ESO i pel de 1r de batxillerat.

Ha estat possible amb la col.laboració del Cine Club Torroellenc. Segons consta a la informació que acompanya a la pel.lícula, es tracta d’un documental que narra la història real i extraordinària de quatre nens, herois quotidians -Jackson, Carlitos, Zahira i Samuel- que s’han d’enfrontar diàriament amb una multitud d’adversitats i perills per arribar a l’escola. Aquests nens viuen en quatre punts molt distants de la terra, però comparteixen les mateixes ganes d’aprendre i són conscients que només l’educació els obrirà les portes a un futur millor.

“Camí a l’escola” és una pel·lícula que desborda optimisme i esperança en un futur, on per Jackson, Carlitos, Zahira i Samuel tot és possible amb coratge, predeterminació i esforç.

Us adjuntem un enllaç amb el trailer i més informació de la pel.lícula (cliqueu sobre la imatge).

logo_cat_v2