Alumnes de l’institut al Com Sona l’ESO 2015.

Cartell_CSE15Un any més ja tenim aquí la trobada de Com Sona l’ESO!!! L’edició d’enguany és a Xàbia (Marina Alta) a Alacant al País Valencià. Una trentena d’estudiants entre 1r d’ESO i 1r de batxillerat participaran a la trobada d’alumnes i professorat de música d’instituts dels Països Catalans. Més d’un miler d’alumnes amb els seus professors es troben durant els dies 22, 23, 24 i 25 d’abril de 2015 al voltant d’un projecte artístic. En aquesta edició es tracta de Yesterday? Tracta sobre els anys seixanta amb músiques i textos que volen fer memòria i reflexió d’aquella època. Un cor de mil cinc-cents alumnes, amb solistes, ballarins i banda representaran aquesta obra. A tots molt bona trobada.

Una de les activitats d’aquesta edició ha estat produir un vídeo clip propi, cada centre, que s’ajuntarà amb els de la resta i amb un que farem entre tots a la Trobada.

Aquí teniu el resultat, per si el voleu penjar o enviar. Esperem que us agradi:

Video de Lluna Mediterrània, Con Sona l’ESO 2015

Ja us podem ensenyar un primer recull de fotografíes de la trobada, però en vindran moltes més !!!