L’alumnat de 4t a l’Expojove

expojove fotoEls alumnes de 4t d’ESO han visitat l’Expojove 2015 el dia 16 d’abril.  L’Expojove és una fira organitzada per l’Ajuntament de Giorna, Consell Comarcal del Gironès, Fira de Girona, la Generalitat de Catalunya i la Universitat de Girona i vol ser un aparador per a la formació, ocupació i emprenedoria i destinada als joves que han de decidir el seu futur. Aquesta visita a la fira la venim fent els darrers anys i els alumnes la valoren de manera molt positiva.

Com altres activitats d’orientació tenim: que s’està treballant a les hores de tutoria a les aules, s’ha visitat els centres Baix Empordà de Palafrugell i l’institut de Palamós per veure la seva oferta de cicles, s’han fet xerrades i el cap d’estudis els explicarà els nostres itineraris de batxillerat la setmana de Sant Jordi.

Tenim un video-resum de la sortida:

Institut Montgrí a l’EXPOJOVE 2015