NATHALIE PONS, AUTORA D’AVE JULIA, VISITA ELS ALUMNES DE 1r D’ESO

Dilluns 20 de març de 2023, els alumnes de 1r d’ESO van poder gaudir de la conferència de l’autora de la novel·la que estan treballant a l’aula, Ave Julia.
Nathalie Pons, en aquesta obra, ens explica dues històries entrellaçades amb un punt en comú: un bust de l’època romana. Aquesta escultura serveix perquè els personatges actuals viatgin fins al segle II d.C i nosaltres coneguem com era la vida a la vil·la romana de la Torre Llauder, a Iluro, l’actual Mataró.
En la seva conferència, Pons va parlar, a més de la novel·la treballada, de com inicia i s’informa per portar a terme el procés de creació d’un llibre.
Els alumnes van poder fer preguntes a l’autora, que també els va signar i dedicar uns quants llibres. Tots n’hem fet una valoració ben positiva.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *