GUANYADORES DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA SOBRE LA LECTURA

Els alumnes de l’institut han participat en el concurs de fotografia de Sant Jordi relacionat amb els llibres i la lectura.  I volem compartir amb tots vosaltres els noms de les guanyadores i les fotografies que han merescut estar al pòdium.
La primera classificada ha estat l’alumna Mar Miralles de 3rD amb una fotografia preciosa envoltada de natura i un parell de cavalls al darrere.  La segona classificada ha estat l’alumna Suri Castillo amb una fotografia a sobre d’una olivera gegant, acompanayda dels seus llibres preferits.  I, per últim, però no per això menys important, la tercera classificada ha estat l’alumna Leire Hernández amb una fotografia llegint en un camp ben florit.  Els premis han estat vals de diners per diferents imports per gastar en la compra de llibres.
Des de la Comissió de Pla Lector volem agrair la participació de tot l’alumnat en aquest concurs i animar-los a seguir participant en les iniciatives del centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *