Els alumnes de 1r i 2n d’ESO participen al Fem Matemàtiques 2022

El passat dissabte 26 de març es va celebrar la segona fase del concurs Fem Matemàtiques 2022 a Berga, on es van reunir gairebé 250 alumnes des de 5è de primària fins a 1r de batxillerat.
Aquest any del nostre institut s’han classificat la Mar, en Marc, en Biel i la Georgina de primer d’ESO i la Tanja, l’Albert, l’Alejandro i a Berta, de segon d’ESO.
Els classificats van poder gaudir d’un matí de jocs i reptes matemàtics (i un bon esmorzar d’embotit de la terra) a través d’una gimcana matemàtica per Berga.
També van barallar-se amb els problemes individuals que serveixen per classificar-se per la 3a fase i anar a la final de Catalunya del Fem Matemàtiques, que es celebrarà el proper dissabte 7 de maig a Montserrat, i a la qual participarà la Berta Núñez ja que va quedar en segona posició!!!
Esperem que hagueu gaudit de l’experiència i li desitgem molta sort a la Berta en la fase final de Catalunya!
Gemma Valero
Professora de Matemàtiques