ATENCIÓ A LES PERSONES EN SITUACIÓ DE DEPENDÈNCIA DUAL

L’Institut Moianès presenta el seu cicle d’ATENCIÓ A LES PERSONES EN SITUACIÓ DE DEPENDÈNCIA DUAL a les empreses del sector.
Aquest curs 23-24 l’Institut inicia el seu cicle en format Dual, és per aquest motiu que hem fet una Jornada de Difusió de la dual a les residències de la comarca. El centre educatiu, junt amb el Consell comarcal i l’equip de Prospecció del Dept. d’Educació hem organitzat un matí de trobada amb les empreses per explicar Què és la dual?
Hem parlat del seu funcionament, beneficis, passos a seguir per iniciar una estada Dual, com establir un Conveni, la figura del tutor d’empresa, l’acolliment de l’alumnat, el calendari i un llarg etcètera de punts interessants.
Les empreses que ja fa anys que acullen estudiants de FCT, una vegada més s’han mostrat molt interessades en poder acollir alumnat del cicle dual, sigui amb format beca o contracte. Hem pogut, també intercanviar impressions per millorar l’organització del cicle de cara a pròxims cursos.

Molt agraïts el director de l’Institut, l’equip docent i els prospectors.