Tu respires sense pensar, jo només penso en respirar

L’objectiu de la campanya és recollir el màxim de taps de plàstic de tot tipus i dipositar-los als contenidors que hi ha al vestíbul de l’institut. Els beneficis van destinats a l’Associació Catalana de Fibrosi Quística. L’alumnat del Cicle Formatiu d’Atenció a Persones en Situació de Dependència considerem que és molt important donar a conèixer les malalties minoritàries i que es puguin atendre les necessitats de les famílies amb afectats per aquesta malaltia. Per aquest motiu us demanem la vostra col·laboració en aquesta campanya solidària.

Què és la fibrosi quística? La fibrosi quística és una malaltia genètica i hereditària. Afecta a la mucosa, dels bronquis, dels intestins i altres parts del cos. La característica general és que els bronquis s’obstrueixen i s’infecten provocant la tos i l’expectoració. També hi ha problemes digestius i dificultats per agafar pes. És una malaltia crònica. Es calcula que un de cada 5.600 nadons neix afectat de fibrosi quística. Això vol dir que cada any neixen a Catalunya uns 20 nens afectats de fibrosi quística. És la malaltia genètica hereditària més freqüent.

La campanya finalitza el proper 28 de febrer, destapa la teva solidaritat, col·labora-hi!

Alumnat del Cicle Formatiu APSD

1. Cristina

Bones,voldria saber si encara recolliu taps de plastic I si és que si, a quina associació o fi hi van destinats.
    Gràcies.