Nova trobada del Club de lectura

Dimarts vam trobar-nos per parlar de 14, de Jean Echenoz, aquesta novel·la que ens ha sorprès i ha deixat petjada. Una bona estona compartint sensacions amb coques fetes pels alumnes de l’aula oberta!

I ja tenim el llibre per al proper club de lectura! Ets alumne, familiar o treballes a l’institut? Vine a la propera trobada! El dimecres 6 de febrer a les 18h comentarem el llibre El lector, de Bernard Schlink. A l’institut en tenim exemplars que pots agafar en préstec a consergeria.

Bona lectura!

A sota, la foto de dimarts passat i també la de la trobada del 30 d’octubre per comentar La veu del Cyrano, de Gemma Sardà, amb la mateixa autora.