Conclusió del recapte d’aliments

Els dies 28, 29 i 30 de novembre vam organitzar el recapte d’aliments a l’Institut Moianès.

Aquest any, tots els aliments han anat destinats al centre dels Avets. Nosaltres, els alumnes de 1r de cicle, amb l’ajuda dels de 3r d’ESO de l’optativa Patrimoni Cultural, vam organitzar una petita campanya per informar als alumnes i professors del centre i ens vam encarregar de la recollida.

Tot i que els dos primers dies la participació va ser baixa, en part degut a la vaga d’alumnat del dia 29, el tercer dia va ser tot un èxit i finalment es van acabar recollint 143.725 kg de menjar.

• Kg recollits dimecres: 5.043.

• Kg recollits dijous: 14.75

• Kg recollits divendres: 143.725.

• TOTAL RECOLLIT: 143.725

El divendres després de la recollida van venir alguns residents dels Avets, que ens van ajudar a organitzar tots els aliments, van agafar les caixes amb tots els aliments i se’ls van emportar.

Des del Cicle Formatiu, volem agrair la participació de tothom qui ha participat en el nostre recapte!

Alumnat de 1r de Cicle Formatiu