Èxit de recollida d’aliments

Gràcies a les aportacions de tota la comunitat educativa, el passat 25 de novembre l’Institut Moianès va recollir, amb motiu del Gran Recapte del Banc d’Aliments, les següents quantitats de menjar: 114,239 quilos i 130,500 litres.

Els alumnes de 2n de cicles i de 3r d’ESO havien organitzat la recollida. Uns dies abans, havien informat tot l’institut sobre els aliments que es podien portar. El dia de la recollida, van acompanyar els alumnes que portaven aliments fins a l’aula on es distribuïen, van classificar-los i, finalment, aquell mateix dia els van entregar a la Comunitat Els Avets. Esther Herraiz, treballadora social de la comunitat, va agrair la donació: “Gràcies per tot. Estem molt contents de comptar amb vosaltres un any mes!”

Aniol Garcia (3r ESO)