Comptem amb vosaltres!

Els alumnes de 1r de Cicles Formatius, amb la col·laboració dels usuaris de la residència La Ginesta de Castellcir i alguns voluntaris de batxillerat, estem preparant una activitat per recaptar diners per La Marató 2016.

Oferirem diferents productes que van des d’un esmorzar solidari fins a objectes de decoració nadalenca a tothom qui vulgui col·laborar. Per aquest motiu, el dimecres 14 i el divendres 16 de desembre muntarem una paradeta a l’institut a l’hora del primer pati, i el dissabte 17 a la tarda i el diumenge 18 al matí també estarem presents a la Fira del Tió de Moià.

Estem fent aquesta activitat amb moltes ganes i molta il·lusió i ens agradaria que, tots aquells que desitgeu col·laborar, us apropeu a la nostra paradeta a veure’ns i adquirir alguns dels nostres productes. A les imatges podeu veure algunes mostres del que podreu adquirir.

TOTS TENIM UN COSTAT BO, O MOLT BO. COMPTEM AMB EL VOSTRE.

Alumnes de 1r de Cicles Formatius