Estrenem programa de ràdio! I Tu, Què Fas?

Aquí teniu el podcast del primer programa de I Tu, Què Fas?, el programa de l’optativa de ràdio de 3r d’ESO!

En el programa d’aquesta setmana us proposem muntar un programa de ràdio, i per això entrevistem l’Àlex Campà i la Laura López, dos joves locutors de l’exitós programa Ara i Aquí, de Ràdio Moià.

Escolta’ns i participa al concurs!! (A sota, t’expliquem com!)

Escolta’ns i participa al concurs!! Tenim en joc un val de l’Abacus, que se l’emportarà la persona que tingui més respostes encertades!!

Com es juga? Les respostes de la pregunta d’aquest primer programa s’han d’escriure com a comentaris d’aquesta entrada. Els vostres comentaris amb les respostes no es faran visibles fins al cap d’una setmana, així els concursants no podran copiar les respostes enviades. Al cap d’una setmana de la publicació de l’àudio del programa, les respostes enviades es veuran i ja no es podran enviar més respostes a la pregunta d’aquest programa. No es podrà respondre més a aquesta pregunta, però sí que es poden seguir enviant respostes als propers programes!!! Per guanyar no cal haver respost totes les preguntes, perquè guanya qui tingui més respostes encertades!!! Depèn de vosaltres!!! I no cal ser alumne de l’institut per participar al concurs! Animeu-vos!!!

I Tu, Què Fas?, el programa de ràdio de l’Institut Moianès

radio@insmoianes.cat

logodefdefedef3

1. Roger Piella Cirera

La ràdio m’ha encantat i ha estat molt interessant sentir com quatre nois puguin fer una ràdio tant divertida.

2. Júlia M

M’ha agradat molt el programa de radio tot i que l’antrevista sa fet molt llarga es una bona idea això de fer un programa de radio. Esperu que disfruteu molt!

3. Yu Hao Franco Reche

El vostre programa d’aquesta setmana m’ha agradat molt, no sabia que wonder era el la novel·la juvenil mes demanada a les biblioteques encara que si es veritat que es un llibre molt maco. L’entrevista a Alex Campà i Laura López també m’ha agradat.

4. Berta Morera Talayero

M’ha agradat molt. És molt bona idea això de fer un programa de ràdio per les tardes!!! No savia que fos tan senzill i gratis. A mi també m’agrada escoltar flash back sempre posen cançons divertides!!!

5. 016B-Julia Carriqui Lorente

Ami el vostre primer programe de radio m’ha agradat molt sobretot la part en que entrevisteu a la Laura López i al Àlex Campana estic intrigada per saber que hi haurà al pròxim programa.i la resposta del primer programa es LOCUTOR.

6. Marta Bernades Ubasart

M’ha agradat molt aquest programa de ràdio. Perquè hi ha hagut una mica de tot, música, entrevistes, notícies del poble etc. M’ha semblat molt interessant.

7. Maria Farràs Soldevila

Molt bé, és molt xulo, ha sigut molt interessant l’entrevista a l’Alex Campà i Laura López. Que guai que posessiu exemples de programes, espero que aviat surti el seguent i que sigui tant o mes interessant que aquest, adéu cracks!!!

8. Maria López Vergés

M’ha agradat molt aquest programa de ràdio,perquè et diverteix,també escoltes música, i l’entrevista també m’ha agradat. I si un dia estàs avorrit doncs escoltes el programa de radio I TU, QUÈ FAS? i et pot donar idees de que fer o només escoltar-lo ja et diverteixes.

9. Aina

Això està molt bé de fer un programa de ràdio, sobretot si ens explican que podem fer a la tarda si no tenim res a fer, però sobretot que també diguin emissores de ràdio tant bones i divertides.

10. irina naranjo carpena

A sigut molt interesant el progama. Al principi, quan e vist el temps que durava, m’havia ”espantat” però una vegada l’he escoltat el temps s’ha pasat molt rapid. La part que més m’ha agradat a sigut la entrevista, i tambe a sigut interesant que jo o algu altre també podria fer un progama de radio. La resposta a la pregunta es: locutor

11. Candela. M

M’ha semblat molt interesant els continguts i molt divertit! Em sembla molt bé que uns alumnes de l’institut fasin un programa de ràdio!!
    El que més m’ha agradat a sigut l’entrevista, a estat molt xula!

12. Luis Carrero

M’ha agradat molt la idea de fer una ràdio on pots entrevistar a la gent que vulgui participar , i també que sigui interessant.

13. Mariona Bordas

M’ha agradat molt la idea de fer un programa de ràdio, és molt original! M’ha agradat molt la part on expliquen com fer un programa de ràdio. No sabia que l’Audacity podria servir per a editar un programa de ràdio. Les entrevistes han estat interessants, també.

14. Àlex Garcia

la resposta es locotor. Aquest programa m’ha agradat molt, perquè m’ha sigut molt divertit. El tros que més m’ha agradat ha sigut el de que els nois han entrevistat a una alumnes que havien estudiat en aquest institut!!!!

15. Nerea

M’ha agradat molt la idea de fer una ràdio. L’entrevista de l’Alex Campà i Laura López ha estat interessant i divertida.Molt xulo!
    Espero que això segueixi!

16. Dunia

17. I tu, què fas?

La resposta correcta és “locutor”! Ens apuntem els encertants! Ja no podeu enviar més respostes a la pregunta d’aquest programa, però podeu respondre els següents! Acabem de penjar el segon programa amb una segona pregunta del concurs!