Alumnes de 4t d’ESO participen en el concurs de ràdio S’acaba el temps de Ràdio Taradell

Alguns alumnes de 4t d’ESO del nostre institut participen en el concurs “S’acaba el temps” que organitza Ràdio Taradell, dotat amb un premi de 500€ destinats al viatge de final de curs i adreçat a alumnes de 4t d’ESO de 17 instituts d’Osona i el Moianès.. Aquest programa s’emet cada diumenge de 12 a 14 hores.

Desitgem molta sort als nostres companys el proper 5 de març, que hi hauran de tornar a participar. A les fotografies podeu veure alguns alumnes als estudis de Ràdio Taradell en les edicions del mes de desembre de 2016 i gener d’aquest any.

fotodesembre4teso-2

fotogener4teso-1